0

LA COMUNICACIÓ EN FEMENÍ ÉS RENDIBLE

Posted by COMUNICA-T on 14:39 in
L'experta en branding Gemma Cernuda va explicar la importància dels valors femenins en el màrqueting durant la conferència titulada "Comunicació en femení". La ponència, impartida el 21 de gener del 2010, s'emmarca dins del cicle de conferències amb motiu del 40 aniversari de l'Institut de Tecnologia Ceràmica de l'UJI.
Gemma Cernuda va donar a conèixer el decàleg de la comunicació en femení, basat en els valors que estratègicament transmeten les dones i que provoquen una acceptació no sols del target femení, a què es destinen el 65% dels pressupostos publicitaris, sinó també de la part femenina que tot ésser humà posseeix. "La dona representa el 90% del poder de compra, per la qual cosa la comunicació en femení resulta rendible" va assegurar Cernuda. Entre aquests valors estratègics destaquen la humanització del llenguatge, la transparència, la complicitat o l'assertivitat, entre altres.
Gemma Cernuda és màster en Gestió de la Comunicació per la UB i diplomada per la Columbia Business School of New York. Vinculada a patronals i fundacions, és consellera d'empreses, columnista sobre branding i contertuliana en programes diversos. És la primera dona membre d'associacions empresarials espanyoles com la patronal Cecot o la Cambra de Comerç de Terrassa. A més, és vicepresidenta de l'Associació Empresarial de Publicitat. És sòcia fundadora de Peix & CO., empresa creadora d'estratègies de comunicació a partir de cites de dones.


http://www.uji.es/CA/noticies/detall&id_a=19784291

|

¿QUE VES?

¿QUE VES?
...yo veo dos cuadrados iguales.

Copyright © 2009 PUBLICIDAD SIN GÉNERO All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.